Vuoden Floristi

Jokaisen piirin hallitus valitsee jäsenistään ja jäsenliikkeissään työskentelevistä ehdokkaan Vuoden Floristiksi. Nämä ehdokkaat esitetään liiton hallitukselle huhtikuussa. Hallitus kerää ehdokkaat ja heidän nimensä ja kuvansa julkaistaan toukokuussa Floran päivänä liiton nettisivuilla, Facebookissa ja toukokuun sähköisessä jäsenkirjeessä.

Äänestää saa ketä ehdokkaista haluaa, mutta vain kerran. Äänestyslomake avataan 25.5.2018. Äänestää voivat Suomen Kukkakauppiasliitto ry:n jäsenet ja jäsenyrityksissä työskentelevät. Onnea matkaan kaikille ehdokkaille! Vuoden Floristi 2018 seppelöidään Kukkakauppiaspäivillä Aulangolla, Hämeenlinnassa syyskuun lopulla 2018.

Ensimmäisen kerran Vuoden Floristi seppelöitiin vuonna 1989 Kukkakauppiaspäivillä Kempeleessä. Ensimmäiseksi Vuoden Floristiksi valittiin Marita Thibblin (kuvassa) Helsingistä. Kuva: Jouni Seppänen

Vuoden Floristit

2015 Katri Gummerus
2016 Taina Hinskala
2017 Kirsi Martin

KUKA ON VUODEN FLORISTI 2018?

Esittelemme Vuoden Floristi 2018 -ehdokkaat liiton Facebook-sivulla 14.-20.5.2018. Käy tutustumassa ehdokkaisiin ja valitse oma suosikkisi! Äänestysaika on 25.5.-15.7.2018.