TERVETULOA KUKKAKAUPPIASPÄIVILLE HÄMEENLINNAN AULANGOLLE 24.-25.9. 2022!

OHJELMA LA 24.9.

klo 11.00 Lounas

klo 12 Olipa Hyvä Idea! vol 3 – seminaari
Seminaarin esiintyjät Kukkapalvelu Vehkanna, Sitomo ja Kauklahden Kukka

klo 15 Tulevaisuusseminaari
Lassi Remes Kauppapuutarhaliitosta esittelee uusimman alamme kannattavuustutkimuksen

klo 19.30 Illallinen

Iltajuhla vietetään Scandic Aulangolla lauantaina 24.9.2022 klo 19.30 alkaen.

Juhlassa muistamme ansioituneita alamme toimijoita sekä julistamme vuoden 2022 kukkakauppiaan, Floristin ja Nuoren Floristin.

ILLALLISKORTTI + SEMINAARI (sis. lounas)  Jäsenille 98€, ei-jäsen 215€

VUOSIKOKOUKSET

Vuosikokoukset pidetään sunnuntaina 25.9.2022 niin ikään Scandic Aulangolla. Suomen kukkakauppiasliitto ry:n vuosikokous alkaa klo 11.00 (valtakirjojen tarkastus alkaa puoli tuntia aikaisemmin). Kokous on kaikille jäsenille avoin. Interflora Suomi ry järjestää vuosikokouksen jäsenilleen heti Suomen Kukkakauppiasliitto ry:n vuosikokouksen jälkeen, klo. 12.30.

Kukkakauppiaspäivien osallistujille on keskitetty hotellivaraus Scandic Aulangolla osoitteessa Aulangontie 93.

Jäsenille kiinteä huoneen tarjoushinta on 118 €/1 hh/vrk & 139 €/2 hh/vrk

Jokainen majoittuja varaa huoneen itse

varaustunnus: BSUO230922

varaus 09-4272 2554 tai sales.tampere@scandichotels.com tai http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BSUO230922

ILMOITTAUTUMINEN KUKKAKAUPPIASPÄIVILLE

Ilmoittautumalla seminaariin ja iltajuhlaan sitoudun maksamaan osallistumismaksun (98€ jäsenet / 215€ ei-jäsenet) Suomen Kukkakauppiasliiton tilille Nordea FI07 2279 3800 000 857  /viitteeksi ”Aulanko” ja osallistujien nimet 16.9.2022 mennessä.