date keskiviikko, 26.huhtikuuta Etusivu

Suomen Kukkakauppiasliitto ry - Finlands Blomsterhandlarförbund r.f. Suomen kukkakauppiasyrittäjien ja floristien järjestö

Suomen Kukkakauppiasliitto on 84-vuotias kukkakauppiaiden ja floristisen alan koulutuksen tai tutkinnon suorittaneiden valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto muodostuu kahdeksasta alueellisesta piiriorganisaatiosta. Jäseniä liitossa on 331(jäsentarkistus 31.5.2015) ja toimisto sijaitsee Helsingin Tukkutorilla. Liiton tunnus on kielo, Convallaria majalis.

Suomen Kukkakauppiasliitto on Puutarhaliiton ja Helsingin seudun Kauppakamarin sekä kansainvälisen kukkakauppiasjärjestön FLORINTin jäsenyhdistys.

Toiminnan painopistealueita ovat edunvalvonta, koulutus- ja kilpailutoiminta, alan tunnettuuden lisääminen sekä kansainvälinen yhteistyö.

Vuosittain järjestettävillä Kukkakauppiaspäivillä nimetään Vuoden Floristi ja Vuoden Kukkakauppiasyrittäjä. Päivien ohjelmaan kuuluu myös liiton vuosikokous.

Ajankohtaista

09.04.2017: HELI HAAPATALO HELSINGIN AVOINTEN VOITTOON! HELI HAAPATALO WINS HELSINKI OPEN!

16.03.2017: JOUNI JA KUUSAMO -KURSSI 10.-13.9.2017

14.02.2017: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

04.02.2017: ETELÄ-POHJANMAAN PIIRISSÄ TAPAHTUU!

24.01.2017: VUODEN ANTOISIN ROAD SHOW LÄHTEE TIEN PÄÄLLE!