date sunnuntai, 25.syyskuuta Etusivu

Suomen Kukkakauppiasliitto ry - Finlands Blomsterhandlarförbund r.f. Suomen kukkakauppiasyrittäjien ja floristien järjestö

Suomen Kukkakauppiasliitto on 84-vuotias kukkakauppiaiden ja floristisen alan koulutuksen tai tutkinnon suorittaneiden valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto muodostuu kahdeksasta alueellisesta piiriorganisaatiosta. Jäseniä liitossa on 331(jäsentarkistus 31.5.2015) ja toimisto sijaitsee Helsingin Tukkutorilla. Liiton tunnus on kielo, Convallaria majalis.

Suomen Kukkakauppiasliitto on Puutarhaliiton ja Helsingin seudun Kauppakamarin sekä kansainvälisen kukkakauppiasjärjestön FLORINTin jäsenyhdistys.

Toiminnan painopistealueita ovat edunvalvonta, koulutus- ja kilpailutoiminta, alan tunnettuuden lisääminen sekä kansainvälinen yhteistyö.

Vuosittain järjestettävillä Kukkakauppiaspäivillä nimetään Vuoden Floristi ja Vuoden Kukkakauppiasyrittäjä. Päivien ohjelmaan kuuluu myös liiton vuosikokous.

12.09.2016: Etelä-Pohjanmaan piirin syysretki Sundin puutarhalle Pietarsaareen

14.08.2016: TERVETULOA JUHLIMAAN PIRJON EM-PRONSSIA!
Suomen Kukkakauppiasliitto ry toivottaa kaikki jäsenensä tervetulleiksi juomaan mitalikahvit Pirjo Kopin EM-pronssimitalin kunniaksi!

15.07.2016: ILMOITTAUTUMINEN KUKKAKAUPAN SUPERVIIKON ILTAJUHLAAN JA VUOSIKOKOUSBRUNSSILLE ON ALKANUT!

22.06.2016: KUKKAKAUPAN SUPERVIIKON UUDET HINNAT-ILMOITTAUDU MUKAAN!

14.06.2016: LIIKETALOUDEN PERUSTUTKINTO, UUDET RYHMÄT SEINÄJOELLE JA TURKUUN!