date lauantai, 28.toukokuuta Etusivu

Suomen Kukkakauppiasliitto ry - Finlands Blomsterhandlarförbund r.f. Suomen kukkakauppiasyrittäjien ja floristien järjestö

Suomen Kukkakauppiasliitto on 83 -vuotias kukkakauppiaiden ja floristisen alan koulutuksen tai tutkinnon suorittaneiden valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto muodostuu kahdeksasta alueellisesta piiriorganisaatiosta. Jäseniä liitossa on 331(jäsentarkistus 31.5.2015) ja toimisto sijaitsee Helsingin Tukkutorilla. Liiton tunnus on kielo, Convallaria majalis.

Suomen Kukkakauppiasliitto on Puutarhaliiton ja Helsingin seudun Kauppakamarin sekä kansainvälisen kukkakauppiasjärjestön FLORINTin jäsenyhdistys.

Toiminnan painopistealueita ovat edunvalvonta, koulutus- ja kilpailutoiminta, alan tunnettuuden lisääminen sekä kansainvälinen yhteistyö.

Vuosittain järjestettävillä Kukkakauppiaspäivillä nimetään Vuoden Floristi ja Vuoden Kukkakauppiasyrittäjä. Päivien ohjelmaan kuuluu myös liiton vuosikokous.

14.05.2016: VUODEN FLORISTI 2016
Nyt äänestämään - tässä ehdokkaat!

13.05.2016: VUODEN FLORISTI -EHDOKKAAT JULKISTETAAN VIIKONLOPUN AIKANA!

29.04.2016: SUPERVIIKON HINTATIEDOT PÄIVITETTY!
Tampereella 6.-9.10.2016 järjestettävä Kukkakaupan Superviikko on aivan uudenlainen tapahtuma, jossa neljään päivään on saatu mahtumaan melkoinen kattaus niin koulutusta kuin virkistystäkin! Tule mukaan vaikka kaikkiin tapahtumiin tai poimi sinulle parhaiten sopivat!

24.04.2016: TULE MUKAAN KORISTELEMAAN ESPLANADIN VALOPYLVÄITÄ!

20.04.2016: HELI HAAPATALO ON SUOMEN MESTARI 2016!